Najčešća pitanja

  1. Početna
  2. »
  3. Najčešća pitanja
Kupovina

Najčešća pitanja

jj

Pojasnite koncept članstva

Biti "član" viski kluba, ne nosi nikakvu obavezu kupovine, iznosa, količine! 

Termin "član" koristimo za ljude koji su aktivni u ovom našem viski društvu. Trenutno kroz kupovinu a kasnije i/ili kroz prisustvo na samim događajima.

Zašto je ovo bitno: Uskoro krećemo sa jedinstvenim uvozima nekih novih pića, specijalnih edicija poznati itd. "Članovi" imaju pravo preče kupovine i rezervacije na svaku limitiranu količinu.

Da li će biti novih viskija u ponudi

Da, u proseku je planirano dodavanje po 10 novih viskija mesečno. Do kraja 2021. kalendarske godine, u ponudi će biti preko 120 vrsta viskija. 

Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem narudžbinu?

Možete, ali je potrebno da to uradite u roku od 30 minuta nakon poslate narudžbine. Narudžbinu možete otkazati slanjem e-maila na office@wclub.rs

Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?

Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima to možete uraditi su opisani OVDE

Kako da znam da sam sigurno naručio?

Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine ili ukoliko Vas je kontaktirao naš prodavac, budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana.

Koji su rokovi isporuke?

Porudžbine kreirane do 16h se obrađuju i šalju istog radnog dana, dok se porudžbine kreirane nakon 16h šalju narednog dana. Porudžbine kreirane vikendom (subota ili nedelja) se obrađuju i šalju prvog narednog radnog dana (ponedeljak). Za više informacija pogledajte stranicu Isporuka

Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu. Da li mogu da platim sa računa firme?

Možete platiti sa računa firme. U ovom slučaju, obratite nam se putem emaila sa informacijama o željenim artiklima, podacima firme (naziv, PIB i MBR) kao i kontakt podacima za isporuku, kako bismo Vam izdali predračun za plaćanje.